prudutti

Blog

Chì ci hè a diffarenza trà i prudutti di imballaggi alimentari senza PFAS è Bagasse normale?

Sfondu pertinente: UPFAS specifichi per l'usu in applicazioni specifiche di cuntattu cù l'alimentariu

 

Dapoi l'anni 1960, a FDA hà autorizatu PFAS specifichi per l'usu in applicazioni specifiche di cuntattu cù l'alimentariu.Certi PFAS sò usati in utensili di cucina, imballaggi alimentari,è in a trasfurmazioni di l'alimentariu per e so proprietà anti-aderenti è grasse, oliu è resistenti à l'acqua.Per assicurà chì e sustanzi in cuntattu cù l'alimentariu sò sicuri per u so usu destinatu, a FDA conduce una rigurosa rivista scientifica prima di esse autorizate per u mercatu.

Imballaggi alimentari di carta / cartone: PFAS pò esse usatu cum'è agenti di prova di grassu in imballaggi di fast-food, sacchetti di popcorn per microonde, contenitori di cartone per asportu, è sacchetti di alimenti per animali domestici per impediscenu l'oliu è u grassu di l'alimenti da a fuga da l'imballu.

Opzioni senza PFAS in u mercatudi l'imballu di l'alimentariu

 

Siccomu a ghjente presta più è più attente à l'usu di PFAS in l'imballaggi alimentari, i PFAS sò un gruppu di chimichi artificiali chì sò stati ligati à una serie di prublemi di salute.In u risultatu, i cunsumatori diventanu più cuscenti di i tipi di materiali utilizati in l'imballaggi alimentari è cercanu sempre più opzioni alternative.

Una tali alternativa hè u bagasse, un materiale naturali chì hè derivatu da fibre di canna di zuccaru.Bagasse hè una grande opzione per l'imballaggi alimentari perchè hè 100%biodegradable è compostable.Inoltre, furnisce una excelente barriera contr'à l'umidità, grassu è liquidi, facendu una opzione viable per una varietà di tippi alimentari.

Ma quandu si tratta di cuntenituri alimentari di bagasse, una altra considerazione critica per i cunsumatori hè s'ellu ùn sò o micca senza PFAS.I PFAS sò spessu usati in l'imballaggi alimentari per fà i materiali più durable è resistenti à e macchie è l'acqua.In ogni casu, cum'è dettu prima, sti chimichi sò stati ligati à una serie di prublemi di salute.

 

Fortunatamente, ci sò opzioni senza PFAS in u mercatu quandu si tratta di imballaggi alimentari di bagasse prudutti.Sò fatti senza l'usu di sustanzi chimichi dannosi è sò sempre capaci di furnisce u listessu livellu di qualità è prestazione cum'è i cuntenituri tradiziunali.

Dunque, a scelta di l'opzioni senza PFAS hè una scelta impurtante quandu si tratta di prudutti di imballaggi alimentari.Bagasse hè un materiale derivatu da a polpa di canna di zuccheru, facendu unecologicuè alternativa sustenibile à i cuntenituri di plastica.Ma micca tutti i prudutti di imballaggi alimentari sò creati uguali.

imballaggi alimentari di bagasse

Chì ghjè u differenze trà PFAS senza PFAS è normali Bagasse Food Packaging Products?

imballaggi alimentari di bagasse

Pigliate u cuntainer d'alimentariu di bagasse per esempiu.

I cuntenituri alimentari di bagasse regulare ponu ancu cuntenenu PFAS, chì significheghjanu ponu liscià in l'alimentu chì cuntenenu.Per d 'altra banda, i cuntenituri alimentari di bagasse senza PFAS ùn cuntenenu micca questi chimichi dannosi, facendu una scelta più sicura sia per l'ambiente sia per i cunsumatori.

In più di u cuntenutu di PFAS, ci sò altre differenzi trà i cuntenituri senza PFAS è i cuntenituri di bagasse regulare.Unu hè a so capacità di resistà diverse temperature:

I cuntenituri di bagasse regulare sò bè ​​​​per l'alimentu caldu, ma i cuntenituri di bagasse senza PFAS sò bè ​​​​per resistenti à l'acqua calda (45 ℃ o 65 ℃, duie opzioni ponu esse scelte).

Una altra diferenza hè u so livellu di durabilità.Mentre chì i dui tipi di cuntenituri sòbiodegradable è compostable, I cuntenituri di bagasse senza PFAS sò generalmente fatti cù pareti più grossi, chì ponu fà più forti è più resistenti à fughe è spills.

In generale, sè vo circate una opzione ecologica è sicura per i vostri bisogni di cuntenituri alimentari, allora ovviamente i cuntenituri di bagasse senza PFAS sò a strada per andà.Ùn sò micca solu prutegge contra i sustanzi chimichi nocivi, ma ponu ancu resiste à una varietà di temperature.

Ciò chì pudemu sustene per i prudutti di imballaggi alimentari in Bagasse senza PFAS?

 

I nostri prudutti di imballaggi alimentari in Bagasse senza FAS coprenu i cuntenituri alimentari,vassoi alimentari, piatti di manghjà, clamshell ecc.

Per i culori: biancu è natura sò dui dispunibuli.

Passà à l'opzioni senza PFAS puderia esse un picculu passu versu un futuru più sanu è sustenibile, ma hè impurtante.Siccomu i cunsumatori diventanu più cuscenti di i periculi di PFAS, hè prubabile di vede sempre più cumpagnie chì offrenu alternative senza PFAS in una gamma di prudutti.Intantu, a scelta di un containeru di bagasse senza PFAS hè una scelta eccellente per tutti quelli chì cercanu un impattu pusitivu in u sosalute è ambiente.

 

Pudete cuntattateci:Cuntattateci - MVI ECOPACK Co., Ltd.

E-mail:orders@mvi-ecopack.com

Telefono: +86 0771-3182966


Tempu di post: 21-mar-2023