prudutti

Blog

Avete mai intesu parlà di stoviglie di tavola degradabili è compostabili dispunibuli?

Avete mai intesu parlà di stoviglie di tavola degradabili è compostabili dispunibuli?Chì sò i so vantaghji?Amparamu nantu à e materie prime di a polpa di canna di zuccheru !

A tavola dispunibile in generale esiste in a nostra vita.A causa di i vantaghji di u prezzu bassu è a cunvenzione, l'abitudine di "usà plastica" esiste ancu ancu in e restrizioni è i pruibizioni di plastica d'oghje.Ma avà, cù a migliione di a cuscenza ambientale è a popularisazione di a vita bassa di carbonu, a tavola degradable occupa gradualmente una pusizione in u mercatu, è a tavola di polpa di canna di zuccheru hè unu di elli.

nutizie01 (1)

A polpa di canna di zucchero hè un tipu di polpa di carta.A fonte hè u bagassu di canna di zuccaru chì hè stata spressu da u zuccheru.Hè una stoviglia fatta à traversu i passi di pulping, dissolving, pulping, pulping, molding, trimming, disinfezione, è prudutti finiti.A fibra di canna di zuccheru hè una fibra media è longa cù i vantaghji di a forza moderata è a tenacità moderata, è hè attualmente una materia prima relativamente adattata per i prudutti di stampa.

I pruprietà di e fibre di bagasse ponu esse naturali intrecciate per furmà una struttura di rete stretta, chì pò esse usata per fà lunch boxes per e persone.Stu novu tipu di vasellame verde hà una durezza relativamente bona è pò risponde à i bisogni di l'imballu per piglià è di u almacenamentu di l'alimentu in casa.U materiale hè sicuru, pò esse degradatu naturalmente, è pò esse scompostu in materia urganica in l'ambienti naturali.

Sti materia urganica sò generalmente diossidu di carbonu è acqua.Sì i resti chì manghjemu di solitu sò cumposti cù stu tipu di lunch box, ùn risparmiarà micca u tempu per a classificazione di a basura ?Inoltre, u bagassu di canna di zuccaru pò ancu esse compostu direttamente in a vita di ogni ghjornu, trasfurmatu aghjunghjendu l'agentu di descomposizione microbiale, è direttamente pusatu in vasi di fiori per cultivà i fiori.Bagasse pò fà a terra loose è transpirable è migliurà l'acidità è l'alkalinità di a terra.

nutizie01 (3)

U prucessu di pruduzzione di a tavola di a polpa di canna di zuccheru hè u modellu di fibra vegetale.Unu di i so vantaghji hè alta plasticità.Per quessa, a tavula fatta di polpa di canna di zuccheru pò esse basamente à scuntrà a tavola usata in a vita di famiglia è riunioni di parenti è amichi.È serà ancu appiicatu à alcuni altri supporti di telefuninu di alta gamma, imballaggi di scatole di rigalu, cosmetichi è altri imballaggi.

A tavola di polpa di canna di zuccheru ùn hè micca contaminante è senza rifiuti in u prucessu di produzzione.L'ispezione di sicurità è a qualità di l'usu di i prudutti sò à u standard, è unu di i punti culminanti di a tavola di polpa di canna di zuccheru hè chì pò esse riscaldatu in un fornu à microonde (120 °) è pò mantene Put 100 ° acqua calda, sicuru, pò. ancu esse rinfriscatu in u frigorifero.

Cù l'aghjustamentu cuntinuu di e pulitiche di prutezzione di l'ambiente, i materiali degradabili anu gradualmente apertu novi opportunità in u mercatu, è a tavola ecologica è degradable rimpiazzarà gradualmente i prudutti di plastica in u futuru.


Tempu di Postu: Feb-03-2023