prudutti

Bloggu

Posate CPLA VS Posate PSM: Chì ghjè a Differenza

Cù l'implementazione di pruibizioni di plastica in u mondu sanu, a ghjente cerca alternative ecologiche à e stoviglie di plastica usa e getta. Diversi tipi di posate in bioplastica anu cuminciatu à cumparisce nantu à u mercatu cum'è alternative ecologiche à e posate di plastica usa e getta. Queste posate in bioplastica anu un aspettu simile. Ma chì sò e differenze ? Oghje, paragunemu duie di e posate in bioplastica più cumunimenti viste: e posate CPLA è e posate PSM.

nutizie (1)

(1) Materia prima

PSM significa materiale di amidu vegetale, chì hè un materiale ibridu di amidu vegetale è riempitivu plasticu (PP). I riempitivi plastichi sò necessarii per rinfurzà a resina di amidu di mais in modu chì funzioni adeguatamente in usu. Ùn ci hè micca una percentuale standard di a cumpusizione di u materiale. Diversi pruduttori ponu aduprà materiali cù diverse percentuali di amidu per a pruduzzione. U cuntenutu di amidu di mais pò varià da 20% à 70%.

A materia prima chì usemu per e posate CPLA hè u PLA (acidu polilatticu), chì hè un tipu di biopolimeru chì deriva da u zuccheru in diverse piante. U PLA hè certificatu cumpostabile è biodegradabile.

(2) Cumpostabilità

E cuteddi CPLA sò cumpostabili. E cuteddi PSM ùn sò micca cumpostabili.

Certi pruduttori ponu chjamà e posate PSM cum'è posate d'amidu di mais è aduprà u termine biodegradabile per discrivele. In fatti, e posate PSM ùn sò micca cumpostabili. Aduprà u termine biodegradabile è evità u termine cumpostabile puderia esse ingannevule per i clienti è i cunsumatori. Biodegradabile significa solu chì un pruduttu pò degradà si, ma ùn furnisce alcuna infurmazione nantu à quantu tempu ci vulerà per degradà si cumpletamente. Pudete chjamà e posate di plastica regulare biodegradabili, ma ponu piglià finu à 100 anni per degradà si!

I cultelli CPLA sò certificati cumpostabili. Pò esse cumpostati in impianti di cumpostazione industriale in 180 ghjorni.

(3) Resistenza à u calore

E posate CPLA ponu resiste à temperature finu à 90 °C / 194 F mentre chì e posate PSM ponu resiste à temperature finu à 104 °C / 220 F.

(4) Flessibilità

U materiale PLA stessu hè abbastanza rigidu è duru, ma manca di flessibilità. U PSM hè più flessibile chè u materiale PLA per via di u PP aghjuntu. Sè piegate u manicu di una forchetta CPLA è una forchetta PSM, pudete vede chì a forchetta CPLA si romperà mentre chì a forchetta PSM serà più flessibile è pò esse piegata finu à 90° senza rompe si.

(5) Opzioni di fine vita

À u cuntrariu di a plastica, u materiale di amidu di mais pò ancu esse smaltitu per via di l'incenerazione, dendu un fumu micca tossicu è un residu biancu chì pò esse adupratu cum'è fertilizante.

Dopu l'usu, e posate CPLA ponu esse cumpostate in impianti di cumpostaggio cummerciali industriali in 180 ghjorni. I so prudutti finali sò acqua, diossidu di carbonu è biomassa nutritiva chì pò sustene a crescita di e piante.

E cucchiaie MVI ECOPACK CPLA sò fatte di risorse rinnuvevuli. Sò appruvate da a FDA per u cuntattu alimentariu. U set di cucchiaie cuntene una forchetta, un cultellu è un cucchiaiu. Risponde à a norma ASTM D6400 per a cumpostabilità.

E posate biodegradabili offrenu à a vostra operazione di ristorazione l'equilibriu perfettu trà forza, resistenza à u calore è compostabilità ecologica.

In paragone à l'utensili tradiziunali fatti di plastica 100% vergine, e posate CPLA sò fatte cù 70% di materiale rinnuvevule, chì hè una scelta più sustenibile. Perfette per i pasti di ogni ghjornu, ristoranti, riunioni di famiglia, food truck, eventi speciali, catering, matrimoni, feste è ecc.

nutizie (2)

Prufittate di u vostru cibu cù e nostre posate à base vegetale per a vostra sicurezza è salute.


Data di publicazione: 03 di ferraghju 2023