prudutti

Bloggu

A Fiera di Canton si cunclude cù successu! L'articuli per a tavola ecologichi occupanu u centru di a scena, i nostri stand eranu pieni di visitatori

A 138a Fiera di Canton s'hè cunclusa cù successu in Guangzhou. Ripensendu à sti ghjorni occupati è appagante, a nostra squadra hè piena di gioia è gratitudine. In a seconda fase di a Fiera di Canton di quest'annu, i nostri dui stand in u Padiglione di l'Utensili di Cucina è di i Beni di Prima Qualità anu ottenutu risultati assai più alti di quelli previsti grazie à una seria di prudutti di tavola ecologichi è di tendenza. L'atmosfera entusiasta di l'eventu ci entusiasma sempre.

FIERA DI CANTON 1

Appena entrati in u padiglione, u nostru stand era u più attraente. Cumpratori è esperti di l'industria di tuttu u mondu si sò riuniti à u nostru stand, a so attenzione si hè cuncintrata nantu à e nostre quattru linee di prudutti principali:

· Stoviglie di polpa di canna da zuccheroFatti di fibra naturale di canna da zuccheru, sti piatti anu una struttura liscia, si degradanu rapidamente è incarnanu perfettamente u cuncettu di "da a natura, torna à a natura".

· Stoviglie in amidu di mais: Un rappresentante eccezziunale di i materiali biologichi, queste stoviglie si decomponenu rapidamente in diossidu di carbonu è acqua in cundizioni di compostaggio, ciò chì li rende una eccellente alternativa à i plastichi tradiziunali.

Stoviglie di Carta: Classiche ma innovative, avemu prisentatu diverse serie chì vanu da minimaliste à lussuose, cumbinendu proprietà impermeabili è resistenti à l'oliu cù disinni stampati squisiti.

Stoviglie di plastica ecologicheUtilizendu materiali biodegradabili cum'è u PLA, questi mantenenu a durabilità di i plastichi tradiziunali mentre affrontanu i so prublemi ambientali.

Fiera di Canton 3

Perchè u nostru stand era u "centru di trafficu"?

Attraversu discussioni approfondite cù centinaie di clienti, avemu intesu chjaramente a voce di u mercatu:

1. A dumanda rigida guidata da a tendenza mundiale di a "pruibizione di a plastica": Da a direttiva SUP europea à e restrizioni nantu à i prudutti di plastica à usu unicu in parechji paesi di u mondu, a conformità ambientale hè diventata un "bigliettu d'entrata" per u cummerciu internaziunale. I nostri prudutti sò cuncipiti per aiutà i clienti à francà sta soglia verde.

2. Un cambiamentu fundamentale in e preferenze di i cunsumatori: I cunsumatori finali, in particulare a generazione più ghjovana, anu un livellu di cuscenza ambientale senza precedenti. Sò disposti à pagà un prezzu più altu per i prudutti verdi "sustenibili" è "biodegradabili". I cumpratori capiscenu chì quellu chì pò furnisce questi prudutti coglierà l'occasione di u mercatu.

3. A forza di u produttu hè chjave: Ùn purtemu micca solu cuncetti ambientali, ma ancu prudutti di alta qualità pruvati in u mercatu. Un cliente europeu, tenendu u nostru piattu di polpa di canna da zuccheru, hà esclamatu: "A sensazione hè altrettantu bona cum'è a plastica tradiziunale, è eleva subitu l'immagine di a marca in un ristorante à tema naturale!"

Un cumpratore espertu di l'America di u Nordu ci hà impressiunatu prufundamente cù e so parolle: "In u passatu, truvà alternative rispettose di l'ambiente implicava sempre compromessi nantu à e prestazioni, u costu è l'aspettu. Ma quì, vecu una suluzione chì riesce à ottene tutti i trè. Questa ùn hè più una tendenza futura, ma qualcosa chì accade avà".

Fiera di Canton 2

Questa realizazione appartene à i sforzi instancabili di tutta a nostra squadra, è ancu di più à ogni cliente novu è esistente chì ci hà fiducia è ci sceglie. Ogni quistione, ogni dumanda è ogni ordine putenziale hè a megliu affirmazione di u nostru impegnu per l'innuvazione verde.

Ancu s'è a Fiera di Canton hè finita, a nostra cuuperazione hè appena cuminciata. Useremu i preziosi feedback raccolti durante a mostra per accelerà a ricerca è u sviluppu è l'ottimisazione di a pruduzzione di novi prudutti, trasfurmendu queste "intenzioni entusiaste" da a mostra in "ordini veri" chì ghjunghjenu à u mercatu mundiale cù servizii più efficienti è prufessiunali.

A rivoluzione verde hè appena principiata. Aspittemu cun impazienza di travaglià cù partenarii mundiali per guidà sta rivoluzione ambientale à a tavola, facendu di ogni pastu un omagiu amichevule à u nostru pianeta.

Vulete sapè di più nantu à i nostri prudutti di tavola ecologichi?

Sentitevi liberi di visità u nostru situ web o di cuntattateci in ogni mumentu per una suluzione persunalizata.

Fiera di Canton 2

Situ web: www.mviecopack.com
Email:orders@mvi-ecopack.com
Telefunu: 0771-3182966

 


Data di publicazione: 05 di nuvembre di u 2025